Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιαβίκη, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2021-03-01T08:16:00Z-
dc.date.available2021-03-01T08:16:00Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30599-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10443-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικό έργοel
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΠαιδαγωγικός μηχανισμόςel
dc.subjectΑνατροφοδότησηel
dc.subjectΑναστοχασμόςel
dc.subjectEvaluationen
dc.subjectEducational deeden
dc.subjectSelf-evaluationen
dc.subjectPedagogical mechanismen
dc.subjectFeedbacken
dc.subjectReflectionen
dc.title"Διερεύνηση των απόψεων διευθυντών δημοτικών σχολείων στο Ν. Αιτωλοακαρνανίας για την εφαρμοσμένη εσωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα κατά το σχολικό έτος 2013-2014"el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτική αξιολόγηση -- Ελλάδα -- Αιτωλοακαρνανία-
heal.classificationΕκπαιδευτικοί -- Αξιολόγησή των -- Ελλάδα -- Αιτωλοακαρνία-
heal.dateAvailable2021-03-01T08:17:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 225-235el
heal.abstractΣτη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων γίνεται αντιληπτή ως ένα μέσο ανατροφοδότησης, βελτίωσης, αναβάθμισης και διαμόρφωσης της εκπαιδευτικής πολιτικής και του εκπαιδευτικού έργου του εκάστοτε σχολείου. Ειδικότερα, κύριος σκοπός εκπόνησης της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των απόψεων των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων στο Ν. Αιτωλοακαρνανίας αναφορικά με τη διαδικασία Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (Αυτοαξιολόγηση) στη Σχολική Μονάδα, μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής του προγράμματος αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2013-2014. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το εμπειρικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος, αρχικά, γίνεται αναφορά στο υπόβαθρο και περιεχόμενο των εννοιών της αξιολόγησης και της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Ακολούθως, παρουσιάζεται το σύγχρονο σχολείο, ως έννοια και κοινωνικό σύστημα, η έννοια της συλλογικής εσωτερικής αξιολόγησης ή αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, η λογική, οι στόχοι, τα πλεονεκτήματα και οι βασικές αρχές που την διέπουν ενώ, στο τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση συναφών με το υπό πραγμάτευση αντικείμενο ερευνών. Το εμπειρικό μέρος περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, τα ερευνητικά ευρήματα, τα βασικότερα εξαγόμενα συμπεράσματα και τις προτάσεις. Όπως διαπιστώνεται από τα ευρήματα της έρευνας, η πλειονότητα των Διευθυντών του δείγματος τάσσεται υπέρ μιας ενδεχόμενης καθιέρωσης της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης, τονίζοντας ότι συνιστά έναν πολύτιμο ανατροφοδοτικό και υποστηρικτικό μηχανισμό αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Τέλος, οι σχολικές μονάδες του δείγματος λειτουργούν ικανοποιητικά στη βάση των τομέων και των δεικτών που εξετάστηκαν.el
heal.abstractIn contemporary educational reality, the process of self-evalutaion within the school units is perceived as a means of feedback, improvement and configuration of the current educational policy and educational deed. In particular, the main objective of this paper is to study the opinions of directors of elementary schools in the prefecture of Aitoloakarnania, concerning the process of self-evaluation in these particular school units, after the successful implementation of the relevant program during the school year 2013-2014. This thesis consists of two parts: the theoretical and practical experience. The theoretical part refers to the concept of evaluation and educational evaluation. Moreover, it refers to the contemporary school unit, as a concept and social institution, to the concept of self-evaluation, its targets, advantages and fundamental principles, as well as to specific relevant research findings, derived from research carried out in the Greek educational system in the last ten years. The practical part contains the research methodology, research findings, conclusions and suggestions. As revealed by the survey findings, the majority of directors is clearly in favor of the implementation of an equivalent method of self-evaluation in the school units in the future, stating that it constitutes a supportive and constructive mechanism of evaluation in the contemporary educational reality. In conclusion, the school units of our sample seem to function properly, in the basis of the relevant sectors and indicators evaluated in the research.en
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΜπάκας, Θωμάςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages253 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΙΑΒΙΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ 2016 .pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons