Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30556
Title: Συγκριτική διερεύνηση της πραγματολογικής ικανότητας μαθητών δημοτικού σχολείου με τυπική ανάπτυξη, υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Comparative research of pragmatic ability of primary school students with typical development, high functioning autism and specific learning difficulties
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Μεταφορικός λόγος
Keywords: Πραγματολογική ικανότητα,Μεταφορικός λόγος,Μορφοσυντακτική ικανότητα,Προσληπτικό λεξιλόγιο,Αναγνωστική κατανόηση,Τυπική ανάπτυξη,Διαταραχή αυτιστικού φάσματος υψηλής λειτουργικότητας,Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,Pragmatic ability,Figurative language,Morphosyntactic ability,Receptive vocabulary,Reading,Comprehension,Typical development,High-functioning autism,Specific learning difficulties
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30556
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10400
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons