Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30488
Title: Χρήση εργαλείων πληροφορικής, επικοινωνιών και ρομποτικής υπό το πλαίσιο της θεωρίας της δραστηριότητας στην εκπαίδευση για την αειφορία
Use of computer, communication and robotics tools in the context of activity theory in sustainability education
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση διερεύνησης της κλιματικής αλλαγής
the case for investigating climate change
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Αειφορία
Keywords: Θεωρία της δραστηριότητας,Αειφορία,Κλιματική αλλαγή,Φαινόμενο του θερμοκηπίου,Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών,Διαδίκτυο,Λογισμικό παρουσιάσεων,Εκπαιδευτική ρομποτική,Activity theory,Sustainability,Climate change,Greenhouse effect,ICT tools,Internet,Presentation software,Educational robotics,Padlet,Scratch
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30488
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10335
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2020.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons