Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουκούλης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2021-01-08T09:52:58Z-
dc.date.available2021-01-08T09:52:58Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30488-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10335-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεωρία της δραστηριότηταςel
dc.subjectΑειφορίαel
dc.subjectΚλιματική αλλαγήel
dc.subjectΦαινόμενο του θερμοκηπίουel
dc.subjectΤεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΛογισμικό παρουσιάσεωνel
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectActivity theoryen
dc.subjectSustainabilityen
dc.subjectClimate changeen
dc.subjectGreenhouse effecten
dc.subjectICT toolsen
dc.subjectInterneten
dc.subjectPresentation softwareen
dc.subjectEducational roboticsen
dc.subjectPadleten
dc.subjectScratchen
dc.titleΧρήση εργαλείων πληροφορικής, επικοινωνιών και ρομποτικής υπό το πλαίσιο της θεωρίας της δραστηριότητας στην εκπαίδευση για την αειφορίαel
dc.titleUse of computer, communication and robotics tools in the context of activity theory in sustainability educationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη περίπτωση διερεύνησης της κλιματικής αλλαγήςel
heal.secondaryTitlethe case for investigating climate changeen
heal.classificationΑειφορία-
heal.dateAvailable2021-01-08T09:53:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 149-154el
heal.abstractΗ ανθρωπογενής κλιματική αλλαγή αποτελεί ένα παγκόσμιο πρόβλημα με τεράστιες επιπτώσεις. Ως εκ τούτου η εκπαίδευση για πιο αειφόρο τρόπο ζωής είναι περισσότερο από ποτέ απαραίτητη. Η εκπαίδευση με χρήση εργαλείων ΤΠΕ αλλά και της ρομποτικής φέρνει νέα διάσταση στη διδασκαλία και τη μάθηση. Η Θεωρία της Δραστηριότητας προσφέρει κοινό έδαφος μελέτης της Εκπαίδευσης για την Αειφορία με τα προαναφερθέντα εργαλεία. Με βάση το προαναφερθέν θεωρητικό υπόβαθρο οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν μέσα σε ομάδες με συγκεκριμένες αρμοδιότητες με στόχο να οικοδομήσουν γνώσεις, να προτείνουν λύσεις και να τις υλοποιήσουν με τη βοήθεια των εργαλείων που τους δίνονται. Η έρευνα δράσης υλοποιήθηκε σε μαθητές δημοτικού οι οποίοι χωρίστηκαν σε ομάδες και επισκέφτηκαν ιστότοπο, δημιουργημένο από τον εκπαιδευτικό σχετικά με τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, για να έρθουν σε επαφή με το θέμα. Αναζήτησαν πληροφορίες και αφού ετοίμασαν μια ολοκληρωμένη εργασία την παρουσίασαν με αντίστοιχο λογισμικό στην ολομέλεια. Με εργαλεία προγραμματισμού μοντελοποίησαν το φαινόμενο του θερμοκηπίου ώστε να το κατανοήσουν. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο διαδικτυακό web 2.0 εργαλείο padlet ανέδειξαν την παγκόσμια διάσταση του θέματος. Συζήτησαν, συνεργάστηκαν και πρότειναν λύσεις. Στη συνέχεια, ανά ομάδες υλοποίησαν τις λύσεις μέσα από ρομποτικές κατασκευές και προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Η μέθοδος προτείνεται για αξιοποίηση και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα, πέραν της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, και κυρίως στις φυσικές επιστήμες.el
heal.abstractAnthropogenic climate change is a global problem with huge implications. Therefore, training for a more sustainable lifestyle is more necessary than ever. Using ICT tools and robotics in education brings a new dimension to teaching and learning. The Theory of Activity offers common ground for the study of Sustainability Education with the tools which mentioned above. Based on the aforementioned theoretical background, the students were active in groups with specific responsibilities in order to build knowledge, propose solutions and implement them with the help of the tools given to them. The action research was carried out on elementary school students who were divided into groups and visited a website about implications of climate change, created by the teacher, to get in touch with the subject. They searched for information and after preparing a complete work, they presented it with corresponding software in classmates. They simulated the greenhouse effect with programming tools to understand it. Using the web tool 2.0 tool padlet they highlighted the global dimension of the issue. They discussed, collaborated, and proposed solutions. Then, in groups, they implemented the solutions through robotic constructions and programming environments. The method is recommended for use in other school subjects and mainly in the natural sciences.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαγγέ, Τζένηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages154 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2020.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons