Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29981
Title: Διδάσκοντας με τη μέθοδο "Easy-to-Read" (Κείμενο για Όλους) το γλωσσικό μάθημα σε μαθητές Γυμνασίου με ελαφρά νοητική αναπηρία
Teaching Language lesson to high school students with mild intellectual disability using the "Easy-to-Read" method
Alternative title / Subtitle: μια παρεμβατική μελέτη
an intervention teaching study
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Easy to Read
Keywords: Easy to Read,Κείμενο για όλους,Νοητική αναπηρία,Γλωσσικό μάθημα,Κατανόηση,Intellectual disability,Reading comprehension,Language
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29981
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9872
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΑΔΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2020.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons