Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29981
Title: | Διδάσκοντας με τη μέθοδο "Easy-to-Read" (Κείμενο για Όλους) το γλωσσικό μάθημα σε μαθητές Γυμνασίου με ελαφρά νοητική αναπηρία Teaching Language lesson to high school students with mild intellectual disability using the "Easy-to-Read" method |
Alternative title / Subtitle: | μια παρεμβατική μελέτη an intervention teaching study |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Easy to Read |
Keywords: | Easy to Read,Κείμενο για όλους,Νοητική αναπηρία,Γλωσσικό μάθημα,Κατανόηση,Intellectual disability,Reading comprehension,Language |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29981 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9872 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΛΑΔΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2020.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License