Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29944
Title: Η συμβολή της γραμματικής στην ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών
The contribution of grammar to the development of pupils' communication competence
Alternative title / Subtitle: παρουσίαση πειραματικής εφαρμογής με βάση τις αρχές της επικοινωνιακής - κειμενοκεντρικής προσέγγισης στην Ε' Δημοτικού
presenting an experimental teaching on the 5th grade of primary education, based on the principles of the communicative text- centered approach
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Εφαρμοσμένη γλωσσολογία
Keywords: Εφαρμοσμένη γλωσσολογία,Διδακτική της γλώσσας,Επικοινωνιακή προσέγγιση,Επικοινωνιακή διδασκαλία γραμματικής,Γραμματική ικανότητα,Επικοινωνιακή ικανότητα,Γλωσσική επάρκεια,Applied linguistics,Language teaching,Communicative approach,Communicative grammar teaching,Grammatical competence,Communicative competence,Linguistic competence
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29944
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9835
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΜΗΤΣΗ ΑΝΤΩΝΙΑ 2019.pdf6.99 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons