Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29490
Title: Η χρήση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη σχολική τάξη
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Keywords: Διαφοροποιημένη διδασκαλία,Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,Ειδική αγωγή,Μαθησιακές δυσκολίες,Differential instruction,Primary education teachers,Special education,Learning disabilities
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29490
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.501
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΕΛΛΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ 2019.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons