Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29489
Title: | Η εποικοδομητική σκέψη ως παράγοντας επιρροής της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας ειδικών παιδαγωγών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Constructive thinking as a factor influencing special teachers’ self-efficacy at secondary education |
Alternative title / Subtitle: | προσεγγίσεις διδασκαλίας teaching approaches |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Αποτελεσματική διδασκαλία |
Keywords: | Εποικοδομητική σκέψη,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Ειδικοί παιδαγωγοί,Εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής,Δευτεροβάθμια εκπαίδευση,Constructive thinking,Teacher’s self-efficacy,Special educators,General education teachers,Secondary education |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29489 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.525 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΧΟΥΣΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ 2019.pdf | 6.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License