Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29181| Title: | Το κέντρο έλεγχου των νηπιαγωγών ως παράγοντας διαμόρφωσης της στάσης τους απέναντι στην αναπηρία και της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας τους The Kindergarten teachers' focus of control as a factor of influence on their attitudes towards disability and their teaching self-efficacy |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Ειδική εκπαίδευση |
| Keywords: | Κέντρο ελέγχου,Στάσεις αναπηρία,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Νηπιαγωγοί,Ειδική εκπαίδευση,Γενική εκπαίδευση,Locus of control,Disability attitudes,Didactic self-efficacy,Kindergarten,Special education |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29181 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2929 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΠΑΠΠΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2018.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License