Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29181
Title: Το κέντρο έλεγχου των νηπιαγωγών ως παράγοντας διαμόρφωσης της στάσης τους απέναντι στην αναπηρία και της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας τους
The Kindergarten teachers' focus of control as a factor of influence on their attitudes towards disability and their teaching self-efficacy
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ειδική εκπαίδευση
Keywords: Κέντρο ελέγχου,Στάσεις αναπηρία,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Νηπιαγωγοί,Ειδική εκπαίδευση,Γενική εκπαίδευση,Locus of control,Disability attitudes,Didactic self-efficacy,Kindergarten,Special education
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29181
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2929
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΑΠΠΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 2018.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons