Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαλωμένου, Λυδίαel
dc.date.accessioned2018-10-17T11:07:01Z-
dc.date.available2018-10-17T11:07:01Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29155-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2765-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑριθμητισμόςel
dc.subjectΡεαλιστική μαθηματική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕπίλυση προβλημάτωνel
dc.titleΔιαδικασίες επίλυσης ρεαλιστικών προβλημάτων από ενήλικεςel
dc.titleAdults solving realistic problemsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕπίλυση προβλημάτωνel
heal.dateAvailable2018-10-17T11:08:01Z-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 113-120el
heal.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες έχει παρουσιαστεί ενδιαφέρον από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα για την ανάδειξη των μαθηματικών δεξιοτήτων των ενηλίκων, αλλά και την εκπαίδευσή τους. Μία από τις βασικές μαθηματικές δεξιότητες είναι η επίλυση προβλημάτων. Ωστόσο, δεν υπάρχουν αρκετές έρευνες που σχετίζονται με την επίλυση προβλημάτων από ενήλικες. Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην επίλυση ρεαλιστικών προβλημάτων από ενήλικες και στην ανάδειξη διαφορετικών παραγόντων που λαμβάνουν υπόψη τους κατά την επίλυσή τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις: στην πρώτη φάση οι ενήλικες έλυσαν γραπτά έξι ρεαλιστικά προβλήματα, ενώ στη δεύτερη φάση σχηματίστηκαν ομάδες εστίασης που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν ένα ρεαλιστικό πρόβλημα. Επιπλέον, στόχος της έρευνας ήταν η ανάδειξη χαρακτηριστικών που πιθανόν επηρεάζουν τις απαντήσεις των συμμετεχόντων και η επιρροή της ομαδικής συζήτησης στην ανάδειξη ρεαλιστικών παραγόντων κατά την επίλυση προβλημάτων.el
heal.abstractIn recent decades, the international scientific community has shown interest in highlighting the mathematical skills of adults and their education. One of the basic mathematical skills is problem solving. However, there is not enough research related to adult problem solving. This study is about solving problems from adults and the different factors that adults take into account when solving them. The research was conducted in two phases: in the first phase the adults solved six realistic problems in written form, while in the second phase we formed focus groups that had to face a realistic problem. In addition, the aim of the research was to highlight features that affect participants’ responses and the influence of group discussion on the emergence of realistic considerations in problem solving.en
heal.advisorNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚαλδρυμίδου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΒαμβακούση, Ξανθήel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages127 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ ΛΥΔΙΑ 2018.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons