Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραμάνη, Κωνσταντίνα-Παυλίναel
dc.date.accessioned2018-06-28T10:49:56Z-
dc.date.available2018-06-28T10:49:56Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29137-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2849-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣυλλογική δημιουργικότηταel
dc.subjectΚατασκεύη προβλήματοςel
dc.subjectΔιεπιστημονικότηταel
dc.subjectΜαθηματική ικανότηταel
dc.subjectCollective creativityen
dc.subjectProblem posingen
dc.subjectInterdisciplinarityen
dc.subjectMathematical abilityen
dc.titleΔιερεύνηση της συλλογικής δημιουργικότητας μαθητών δημοτικού μέσω δραστηριοτήτων κατασκευής μαθηματικού προβλήματος αξιοποιώντας ως πλαίσιο την αρχαία ελληνική ιστορίαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαθηματική ικανότηταel
heal.dateAvailable2018-06-28T10:50:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 110-127el
heal.abstractΠολλοί ερευνητές προτείνουν τη σύνδεση της δημιουργικότητας με δραστηριότητες κατασκευής προβλημάτων. Συχνά αναφερόμενοι δείκτες της δημιουργικής κατασκευής προβλημάτων από τους μαθητές, αποτελούν η ευχέρεια, η ευελιξία και η πρωτοτυπία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της συλλογικής δημιουργικότητας των μαθητών δημοτικού. Η αξιολόγηση της δημιουργικότητας πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δραστηριοτήτων κατασκευής προβλήματος. Το πλαίσιο των δραστηριοτήτων αποτέλεσε η Αρχαία Ελληνική Ιστορία, την οποία οι μαθητές είχαν διδαχθεί σε προηγούμενες τάξεις. Η έρευνα διεξήχθη στην πόλη Rzeszow της Πολωνίας και συμμετείχαν συνολικά 24 μαθητές της πέμπτης τάξης. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 6 ομάδες και ανά τρεις ομάδες εργάσθηκαν σε διαφορετική δραστηριότητα. Οι ομάδες ήταν ομοιογενείς ως προς τη μαθηματική επίδοση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όλες οι ομάδες ήταν ικανές να κατασκευάσουν μαθηματικά προβλήματα. Διαφοροποιήσεις παρατηρήθηκαν ως προς το βαθμό δημιουργικότητας των επιμέρους ομάδων. Όσον αφορά τη διαφορετική δραστηριότητα που δόθηκε στους μαθητές, δεν εντοπίστηκαν διαφορές ως προς τον βαθμό δημιουργικότητας που σημείωσαν οι ομάδες.el
heal.abstractMany researchers suggest linking creativity with problem posing activities. Frequently mentioned indicators of creative problem posing by students are fluency, flexibility and originality. The purpose of this research was to investigate the collective creativity of elementary students. The evaluation of creativity was carried out using problem posing activities. The context of the activities was Ancient Greek History, which the students had been taught in previous classes. The survey was conducted in the city of Rzeszow in Poland and a total of 24 students of the fifth grade participated. The students were divided into 6 groups and each group worked in a different activity. The groups were homogeneous regarding the mathematical ability. The results of the survey indicated that all groups were able to construct mathematical problems. Differences were observed in the degree of creativity of individual groups. Concerning the different activity which was given to the students there were no differences in the degree of creativity which was observed by the groups.en
heal.advisorNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚαλδρυμίδου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΒαμβακούση, Ξανθήel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages132 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΡΑΜΑΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ-ΠΑΥΛΙΝΑ 2018.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons