Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28854
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Ενσυναίσθηση
Keywords: Αυτο-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών,Ενσυναίσθηση,Ενεργητική ακρόαση,Ικανότητες ενεργητικής ακρόασης,Έλληνες εκπαιδευτικοί,Teachers self-efficacy,Empathy,Active listening,Active listening skills,Greek teachers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28854
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3441
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΣΑΛΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ Γ. 2017.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons