Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28854
Title: Η επίδραση της ενσυναίσθησης και της ενεργητικής ακρόασης στην αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών
The effect of empathy and active listening ον teachers' self-efficacy
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Ενσυναίσθηση
Keywords: Αυτο-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών,Ενσυναίσθηση,Ενεργητική ακρόαση,Ικανότητες ενεργητικής ακρόασης,Έλληνες εκπαιδευτικοί,Teachers self-efficacy,Empathy,Active listening,Active listening skills,Greek teachers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28854
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3441
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΣΑΛΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ Γ. 2017.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons