Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28854
Title: | Η επίδραση της ενσυναίσθησης και της ενεργητικής ακρόασης στην αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών The effect of empathy and active listening ον teachers' self-efficacy |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Ενσυναίσθηση |
Keywords: | Αυτο-αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών,Ενσυναίσθηση,Ενεργητική ακρόαση,Ικανότητες ενεργητικής ακρόασης,Έλληνες εκπαιδευτικοί,Teachers self-efficacy,Empathy,Active listening,Active listening skills,Greek teachers |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28854 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.3441 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΣΑΛΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ Γ. 2017.pdf | 3.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License