Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28085
Title: Η ενσυναίσθηση των ειδικών παιδαγωγών ως παράγοντας διαμόρφωσης της αυτοεκτίμησης των μαθητών που φοιτούν σε τμήματα ένταξης
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ενσυναίσθηση
Τμήματα ένταξης
Keywords: Ενσυναίσθηση,Αυτοεκτίμηση,Τμήματα ένταξης,Εκπαιδευτικός,Μαθητής,Empathy,Self-esteem,Ιntegration classes,Teacher,Students
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28085
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2195
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΥΚΟΥ ΜΗΝΑ Χ. 2017.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons