Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28083
Title: Η αξιολόγηση των ομαδικών διαδικασιών ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος σε μαθητές δημοτικού σχολείου με στόχο τη μείωση του άγχους και αύξηση του ευ ζην με τη χρήση του χιούμορ
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Άγχος
Ευ ζην
Keywords: Άγχος,Αντίληψη σχέσης με συντονίστρια,Ευ ζην,Θεραπευτική συμμαχία,Θεραπευτικοί παράγοντες,Ομαδικές διαδικασίες,Ομαδικό κλίμα,Χιούμορ,Anxiety,Group climate,Group processes,Humor,Therapeutic alliance,Therapeutic factors,Understanding relationship with coordinator,Well-being
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28083
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2189
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΤΟΥΛΑ ΚΑΣΣΙΑΝΗ-ΘΕΟΔΩΡΑ 2017.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons