Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28083
Title: | Η αξιολόγηση των ομαδικών διαδικασιών ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος σε μαθητές δημοτικού σχολείου με στόχο τη μείωση του άγχους και αύξηση του ευ ζην με τη χρήση του χιούμορ |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Άγχος Ευ ζην |
Keywords: | Άγχος,Αντίληψη σχέσης με συντονίστρια,Ευ ζην,Θεραπευτική συμμαχία,Θεραπευτικοί παράγοντες,Ομαδικές διαδικασίες,Ομαδικό κλίμα,Χιούμορ,Anxiety,Group climate,Group processes,Humor,Therapeutic alliance,Therapeutic factors,Understanding relationship with coordinator,Well-being |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28083 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2189 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΝΤΟΥΛΑ ΚΑΣΣΙΑΝΗ-ΘΕΟΔΩΡΑ 2017.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License