Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28065
Title: | Η επιρροή ψυχοσυναισθηματικών παραγόντων στην αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού The influence of psycho-emotional factors on reading comprehension of elementary school students |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Αναγνωστική κατανόηση |
Keywords: | Αναγνωστική κατανόηση,Ακαδημαϊκά συναισθήματα,Κίνητρα μάθησης,Ικανοποίηση βασικών ψυχολογικών αναγκών,Αυτορρύθμιση,Αυτόνομα κίνητρα,Ελεγχόμενα κίνητρα,Μαθητές Δημοτικού,Reading comprehension,Academic emotions,Learning motivation,Basic psychological need satisfaction,Self-regulation,Self- motivation,Controlled motivation,Elementary students |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28065 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2087 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘΗΝΑ 2017.pdf | 632.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License