Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28065
Title: Η επιρροή ψυχοσυναισθηματικών παραγόντων στην αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού
The influence of psycho-emotional factors on reading comprehension of elementary school students
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αναγνωστική κατανόηση
Keywords: Αναγνωστική κατανόηση,Ακαδημαϊκά συναισθήματα,Κίνητρα μάθησης,Ικανοποίηση βασικών ψυχολογικών αναγκών,Αυτορρύθμιση,Αυτόνομα κίνητρα,Ελεγχόμενα κίνητρα,Μαθητές Δημοτικού,Reading comprehension,Academic emotions,Learning motivation,Basic psychological need satisfaction,Self-regulation,Self- motivation,Controlled motivation,Elementary students
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28065
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2087
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘΗΝΑ 2017.pdf632.55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons