Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣιάκκα, Θεοπίστηel
dc.date.accessioned2017-06-27T09:09:16Z-
dc.date.available2017-06-27T09:09:16Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28061-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2149-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΨυχική ανθεκτικότηταel
dc.subjectΊδρυμαel
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΨυχοεκπαίδευσηel
dc.subjectEmotional intelligenceen
dc.subjectPsychoeducational groupen
dc.subjectResidential careen
dc.subjectResilienceen
dc.subjectSocial skillsen
dc.titleΑξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών που φιλοξενούνται σε ίδρυμα παιδικής προστασίαςel
dc.titleEvolution of psycho-educational program designed to promote resilience among children live in residential careen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΨυχική ανθεκτικότηταel
heal.classificationΣυναισθηματική νοημοσύνηel
heal.dateAvailable2017-06-27T09:10:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία : σ. 110-122el
heal.abstractΣτην παρούσα έρευνα παρουσιάζεται η εφαρμογή και η αξιολόγηση ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος οκτώ συναντήσεων, με σκοπό την προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών που φιλοξενούνται σε ίδρυμα παιδικής προστασίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 41 παιδιά, ηλικίας 9-13 ετών, τα οποία χωρίστηκαν στην πειραματική ομάδα (n=20) και την ομάδα ελέγχου (n=21). Για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος τα παιδιά απάντησαν -πριν και μετά την ολοκλήρωση της παρέμβασης- σε μία σειρά από ερωτηματολόγια για τη μέτρηση (1) της ψυχικής ανθεκτικότητας (Resilience Scale, Neill & Dias, 2001), (2) της συναισθηματικής νοημοσύνης (Trait Emotional Intelligence Questionnaire - Child Short Form, Mavroveli, Petrides, Shove, & Whitehead, 2008) και (3) των κοινωνικών δεξιοτήτων (Self-Report Social Skills Rate, Danielson & Phelps, 2003). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες στο ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα ωφελήθηκαν από αυτό, καθώς σημείωσαν σημαντική βελτίωση στις κοινωνικές τους δεξιότητες και σημαντική αύξηση στα επίπεδα της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ψυχικής ανθεκτικότητας. Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητα του προγράμματος ως προς τη θετική μεταβολή των επιπέδων της ψυχικής ανθεκτικότητας.el
heal.abstractThis study explored the impact of a 8-week psychoeducational program designed to promote resilience among children live in residential care in Greece. The sample consisted of children 9-13 years old (n=20), who completed measures of resilience (Resilience Scale, Neill & Dias, 2001), emotional intelligence (Trait Emotional Intelligence Questionnaire - Child Short Form, Mavroveli, Petrides, Shove, & Whitehead, 2008) and social skills (Self-Report Social Skills Rate, Danielson & Phelps, 2003). Participants in the program reported higher levels of resilience, emotional intelligence and social skills when compared to a control sample of children not receiving the intervention. This study suggested that the intervention was effective in a high-risk setting.en
heal.advisorNameΜπρούζος, Ανδρέαςel
heal.committeeMemberNameΜπρούζος, Ανδρέαςel
heal.committeeMemberNameΒασιλόπουλος, Στέφανοςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages129 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΙΑΚΚΑ ΘΕΟΠΙΣΤΗ 2017.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons