Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛάμπρου, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2017-04-10T10:27:56Z-
dc.date.available2017-04-10T10:27:56Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27920-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1965-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΛειτουργίες του σχολείουel
dc.subjectΚοινωνικοποίησηel
dc.subjectΚοινωνική και Πολιτική Αγωγήel
dc.titleΗ κατανόηση των εννοιών άτομο-κοινωνία-πολιτεία από τους μαθητές μέσω της διερεύνησης του επιπέδου δυσκολίας-ευκολίας των αναγνωσμάτων της ‘’Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής’’ (Γ’ Γυμνασίου)el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΣχολείαel
heal.dateAvailable2017-04-10T10:28:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογράφία : σ. 66-70el
heal.advisorNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΠορτελάνος, Σταμάτηςel
heal.committeeMemberNameΓώγου, Λέλαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages89 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. ΛΑΜΠΡΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2016.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons