Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1206
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ξάνθου, Εμμανουέλα-Θεοδώρα | el |
dc.date.accessioned | 2015-10-21T10:24:01Z | - |
dc.date.available | 2015-10-21T10:24:01Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1206 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.127 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Ψυχοεκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχολικός εκφοβισμός | el |
dc.subject | Ενσυναίσθηση | el |
dc.title | Εφαρμογή κι αξιολόγηση ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη πρόληψη του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού σε παιδιά του δημοτικού μέσω της ενίσχυσης της ενσυναίσθησης | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.generalDescription | Περιέχει παράρτημα | |
heal.classification | Σχολική βία | el |
heal.classification | Πρόληψη | el |
heal.identifier.secondary | Μ.Ε. ΞΑΝ 2014 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | |
heal.publicationDate | 2014 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 108-113 | el |
heal.abstract | Ο σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης ήταν να προσδιορίσει την αποτελεσματικότητα ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος πρόληψης διάρκειας οκτώ εβδομάδων κατά του σχολικού εκφοβισμού μέσω ενίσχυσης της ενσυναίσθησης που εφαρμόστηκε σε παιδιά της Ε΄και Στ΄τάξης του δημοτικού. Ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν συνολικά από 88 άτομα (42 αγόρια, 46 κορίτσια) τα οποία ήταν χωρισμένα σε μια ομάδα ελέγχου (Ν=57) και μια πειραματική (Ν=31). Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν μεταφρασμένα στα ελληνικά το ερωτηματολόγιο The Revised Olweus Bully/Victim Questionnaire για την αξιολόγηση των ποσοστών των περιστατικών και των μορφών εκφοβισμού και το Bryant’s Index of Empathy for Children and Adolescents για την αξιολόγηση των επιπέδων ενσυναίσθησης των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα ήταν στατιστικώς σημαντικά για τη μείωση των περιστατικών εκφοβισμού όσον αφορά στους θύτες και παρότι η μείωση στα περιστατικά θυματοποίησης δεν ήταν στατιστικώς σημαντική για την πειραματική ομάδα, ωστόσο ήταν προς μια θετική κατεύθυνση αφού υπήρξε μείωση στα ποσοστά θυματοποίησης των κοριτσιών. Σε αντίθεση με τη διεθνή βιβλιογραφία δεν βρέθηκε να υπάρχει στατιστικώς σημαντική συσχέτιση μεταξύ του φύλου και του εκφοβισμού. Τέλος, όσον αφορά στην υπόθεση αύξηση της ενσυναίσθησης δεν βρέθηκε στατιστικώς σημαντική αλλαγή για την πειραματική ομάδα, παρά ελάχιστη αύξηση ως προς τα επίπεδα ενσυναίσθησης των κοριτσιών. | el |
heal.advisorName | Μπρούζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μπρούζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Βασιλόπουλος, Στέφανος | el |
heal.committeeMemberName | Μισαηλίδη, Πλουσία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 163 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. -ΞΑΝΘΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ - ΘΕΟΔΩΡΑ.pdf | 945.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License