Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11636
Title: | Θεωρίες και ρυθμός μάθησης: O ρόλος τους στην έκδηλη και άδηλη μάθηση τεχνητής γραμματικής |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11636 |
Link: | http://www.cognitivesciencesociety.phs.uoa.gr/attachments/218_Eleni_Ziori%20-a.pdf |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ziori-Θεωρίες και ρυθμός μάθησης.pdf | 80.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License