Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11636
Title: Θεωρίες και ρυθμός μάθησης: O ρόλος τους στην έκδηλη και άδηλη μάθηση τεχνητής γραμματικής
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11636
Link: http://www.cognitivesciencesociety.phs.uoa.gr/attachments/218_Eleni_Ziori%20-a.pdf
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ziori-Θεωρίες και ρυθμός μάθησης.pdf80.3 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons