Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/994
Title: Ο φετιχισμός των αντικειμένων και ο ρόλος του μάρκετινγκ να προωθήσει το φαινόμενο της κατανάλωσης των "αντικειμένων εν αφθονία" όπου τα αντικείμενα δεν είναι συνδεδεμένα μόνο με λειτουργίες ή ανάγκες αλλά με συγκεκριμένες αξίες. Έρευνα στις καταναλωτικές συνήθειες στο κλάδο των ρούχων
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Καταναλωτική συμπεριφορά
Μάρκετινγκ
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή,Ψυχολογία καταναλωτών,Διαφημίσεις,Mass media,Drugstore
Issue Date: 30-Jul-2014
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/994
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
log_20090333.pdfΠτυχιακή εργασία431.75 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons