Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9571
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ντέντες, Ηλίας | el |
dc.date.accessioned | 2018-12-14T11:45:52Z | - |
dc.date.available | 2018-12-14T11:45:52Z | - |
dc.date.issued | 2018-12-14 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9571 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Myschool | el |
dc.title | Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης για διαχείριση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων | el |
dc.title | Information systems for management of educational institutions | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.generalDescription | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0105 | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Πρέβεζα (Νομός) | el |
heal.classification | Education, Secondary -- Management – Greece – Preveza (Prefecture) | en |
heal.classification | Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης | el |
heal.classification | Management information systems | en |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T13:24:40Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2018 | - |
heal.bibliographicCitation | Ντέντες, Η., 2018. Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης για διαχείριση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. | el |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση, τη λειτουργία και τη συμβολή του Πληροφοριακού Συστήματος myschool στη διοικητική λειτουργία του σχολείου. Για να επιτευχθεί ο παραπάνω σκοπός, η εργασία χωρίστηκε σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός του Πληροφοριακού Συστήματος, οι σκοποί και οι στόχοι που αυτά έχουν, καθώς και τα είδη που υπάρχουν. Στο δεύτερο κεφάλαιο ερευνάται η οργάνωση μιας σχολικής μονάδας, η διοίκηση του σχολείου και πώς είναι η δομή της διοίκησης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επίσης, αναφέρονται τα όργανα διοίκησης και οι διοικητικές εργασίες που πραγματοποιούνται στο σχολικό χώρο. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται το Πληροφοριακό Σύστημα διοίκησης της εκπαίδευσης myschool. Συγκεκριμένα, μελετάται τι είναι τα Πληροφοριακά Συστήματα διοίκησης της εκπαίδευσης και ποια αντικατέστησε το myschool. Στη συνέχεια ερευνάται πώς αυτό εισάχθηκε στις σχολικές μονάδες και, τέλος, περιγράφεται εν συντομία. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Πρεβέζης, ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας. | el |
heal.abstract | The aim of this dissertation is to investigate the views of the teachers in the secondary education about the use and function of the Information System named “myschool”, as well as its contribution to school’s administrative operation. To achieve this goal, the thesis has been divided into five chapters. In the first chapter it is given the definition of an information system, as well as the aims and goals they have and the types of them that exist. In the second chapter is investigated how a school is organized and managed, as well as the administrative structure of the Greek education system. Moreover, it refers to the administrative tools and administrative tasks taking place in the school venue. In the third chapter is analyzed the information system for the educational administration named “myschool”. Specifically, It is studied what types of information systems for educational administration there are and which of them were substituted by “myschool”. Consequently, it is studies how it was introduced in schools, and, finally, it is briefly described. In the fourth chapter it is analyzed the methodology followed in this study, which was conducted in the schools of secondary education in the prefecture of Preveza, while in the fifth chapter the results of the study are presented | en |
heal.advisorName | Γκόγκος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Χύτης, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Καραμάνης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. | el |
heal.academicPublisherID | teiep | el |
heal.numberOfPages | 90 | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
dc.contributor.master | ΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμη | el |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ntentes, H. _MAF_ 2018.pdf | Μεταπτυχιακή εργασία | 4.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License