Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧανιωτάκη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2018-11-07T13:02:03Z-
dc.date.available2018-11-07T13:02:03Z-
dc.date.issued2018-11-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9418-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΤο παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠροσχολική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T05:32:39Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΧανιωτάκη Α., 2018. Το παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΣτην πτυχιακή εργασία που ακολουθεί, γίνεται αρχικά αναφορά των βασικότερων παλαιών και σύγχρονων θεωριών με στόχο την εισαγωγή από ειδικούς διάφορων ειδικοτήτων στο θέμα «η ανάπτυξη του παιδιού μέσα από το παιχνίδι». Στην συνέχεια, υπάρχει η παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού, η αναπτυξιακή σειρά με την οποία παρατηρούνται οι επιδράσεις του, σύμφωνα με την ψυχολόγο Charlotte Bϋhler, καθώς και οι τρεις βασικότερες μορφές παιχνιδιού. Παρακάτω, περιγράφεται το παιχνίδι ως βοηθητικό εργαλείο σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και ειδικότερα στον κινητικό, στον συναισθηματικό, στον γνωστικό-νοητικό και στον κοινωνικό τομέα. Έπειτα, ακολουθεί η εμπλοκή των ενηλίκων, δηλαδή των παιδαγωγών και γονέων στις παιγνιώδεις δραστηριότητες για την ομαλή ανάπτυξη των παιδιών κατά την διάρκεια όλης της προσχολικής ηλικίας. Τέλος, υπάρχει το κεφάλαιο το οποίο σχετίζεται με τις θεραπευτικές ιδιότητες που μπορεί να έχει μια δραστηριότητα σε όλα τα παιδιά. Ακολούθως, γίνεται περιγραφή του θεραπευτικού παιχνιδιού σε ομαδικό κλίμα, σε παιδιά που έχουν βιώσει κάποιο τραυματικό γεγονός, σε παιδιά που νοσηλεύονται, που βρίσκονται στο αυτιστικό φάσμα και η συμμετοχή των ενηλίκων σε όλη αυτή τη διαδικασία. Στόχος της πτυχιακής μου εργασίας είναι να δοθεί η απαραίτητη προσοχή στην καθημερινή απασχόληση των παιδιών μέσα από διάφορες δράσεις από την βρεφική κιόλας ηλικία, αναγνωρίζοντας ότι το παιχνίδι είναι δικαίωμα των παιδιών και οι ενήλικες οφείλουν να είναι ενημερωμένοι και όχι απλά να μην το περιορίζουν, αλλά και να το προωθούν.el
heal.abstractThe following report begins with a description of fundamental old and new theories in order to provide an introduction for specialists from different fields to the topic “childhood development through play”. Following this is a discussion of the educational merits of play, the developmental sequence which can be observed according to psychologist Charlotte Bϋhler, and the three main types of play. Next is a description of play as an aid in all areas of development, but especially in the kinetic, emotional, gnostic and social areas. This is followed by a discussion of the role of adults, namely teachers and parents, in play activities to ensure even development throughout the preschool years. The report concludes with a chapter about the therapeutic effects an activity can have on all children, and describes therapeutic play for a group setting, for children who have had traumatic experiences, for children in hospital, for those on the autistic spectrum, and the participation of adults during the process. The goal of this report is to give due attention to the daily engagement of children through various actions, beginning even in infancy, recognizing that play is a fundamental right of children, and adults must be aware that play is something to be, not only permitted, but encouraged.en
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΤύμπα, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages72el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
πτυχιακή εργασία pdf.pdfΠτυχιακή Εργασία900.42 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons