Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καράμπελα, Αλεξάνδρα | el |
dc.contributor.author | Σαχινίδου, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Τσέκη, Αρετή | el |
dc.date.accessioned | 2018-08-21T08:32:57Z | - |
dc.date.available | 2018-08-21T08:32:57Z | - |
dc.date.issued | 2018-08-21 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9210 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Essence | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Διαγνωστικά κριτήρια | el |
dc.title | Πιλοτική μελέτη προσαρμογής και χορήγησης διαγνωστικών κλιμάκων ESSENCE σε περιπτώσεις παιδιών ηλικίας 5-15 ετών με αναπτυξιακές διαταραχές | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Αναπτυξιακές διαταραχές | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T06:58:12Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Καράμπελα, Α., 2017. Πιλοτική μελέτη προσαρμογής και χορήγησης διαγνωστικών κλιμάκων ESSENCE σε περιπτώσεις παιδιών ηλικίας 5-15 ετών με αναπτυξιακές διαταραχές. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας. | el |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 122 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Karampela, A._SLT_2017.pdf | Πτυχιακή εργασία | 3.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License