Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8981
Title: Διαδικτυακό μάρκετινγκ και διαφήμιση. Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων. Τάσεις και απόψεις.
Internet marketing and advertising. The role of social networks. Trends and opinions.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά
Keywords: Κοινωνικά δίκτυα,Εμπειρική έρευνα,Internet marketing,Social networks,Experiential research
Issue Date: 6-Jun-2018
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8981
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanellou, M._MAF_2018.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons