Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚανέλλου, Μαριέτταel
dc.date.accessioned2018-06-06T10:29:52Z-
dc.date.available2018-06-06T10:29:52Z-
dc.date.issued2018-06-06-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8981-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΕμπειρική έρευναel
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectSocial networksen
dc.subjectExperiential researchen
dc.titleΔιαδικτυακό μάρκετινγκ και διαφήμιση. Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων. Τάσεις και απόψεις.el
dc.titleInternet marketing and advertising. The role of social networks. Trends and opinions.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α 0071el
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.classificationΚαταναλωτική συμπεριφοράel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:25:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΚανέλλου, Μ., 2018. Διαδικτυακό μάρκετινγκ και διαφήμιση. Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων. Τάσεις και απόψεις. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια αναλύονται οι μορφές καθώς και οι μέθοδοι της ηλεκτρονικής διαφήμισης , διερευ νάται ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προβολή της επιχείρησης , γίνεται αναφορά στους τύπους της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων , καθώς και στους τρόπους με τους οποίους τα social media παράγουν έσοδα για τις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας που έγινε με τη βοήθεια ερωτηματολογίου στο νομό Πρέβεζας και αφορά τη στάση των επιχειρήσεων απέναντι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το βαθμό χρησιμοποίησής τους, καθώς και τα οφέλη που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις από την παρουσία τους στα social media.el
heal.abstractThe present project is divided into two parts. In the first part marketing is presented through Internet and the advantages that offer to the businesses. Then the forms and the methods of the online advertising are analyzed, the role of the social networks is investigated in the promotion of the business, a reference is made to the types of the advertisements through social networks, and the ways in which social media produce revenue for the businesses. In the second part of the project the results of the experiential research are presented something that was possible with the assistance of the questionnaire in the prefecture of Preveza and concerns the business attitude towards the social media, their degree of utilization, as well as the benefits that businesses obtain from their presence in social media.en
heal.advisorNameΓκίκας, Γρηγόριοςel
heal.committeeMemberNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages84-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanellou, M._MAF_2018.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons