Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαρμακούπη, Παρθενίαel
dc.date.accessioned2018-03-07T09:19:43Z-
dc.date.available2018-03-07T09:19:43Z-
dc.date.issued2018-03-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8551-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΕρωτηματολόγιο Achenbachel
dc.subjectΜέθοδος Makatonel
dc.titleΜελέτη περίπτωσης παιδιού ηλικίας 6-8 ετών με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση στον τομέα του αυτισμού με εφαρμογή της μεθόδου MAKATON.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T04:04:19Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-03-06-
heal.bibliographicCitationΚοτσαλίδου, Π. & Κουσίδου, Ε., 2018. Μελέτη περίπτωσης παιδιού ηλικίας 6-8 ετών με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή. Αξιολόγηση μέσω του ερωτηματολογίου του Achenbach και παρέμβαση στον τομέα του αυτισμού με εφαρμογή της μεθόδου MAKATON. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΤο άτομο που πάσχει από αυτισμό, έχει ελάχιστες ή ως καθόλου κοινωνικές σχέσεις με άλλα άτομα και νιώθει κοινωνική απομόνωση. Δεν καταλαβαίνει τους κοινωνικούς κανόνες και δεν τους ακολουθεί και φαίνεται να ασχολείται κυρίως με τον εαυτό του με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται από τους άλλους ως άτομο με έλλειψη ευαισθησίας και κατανόησης. Επίσης, έχει μία ιδιαίτερα γλώσσα επικοινωνίας τόσο λεκτικά όσο και σωματικά. Μιλά λίγο, έντονα, με αδιαφορία προς την απάντηση του άλλου, αποφεύγει την οπτική επαφή, έχει περίεργη στάση σώματος, κ.ά. Τέλος, τα ενδιαφέρονται του είναι συγκεκριμένα, προσηλώνεται σε αυτά με εμμονή και δεν του αρέσουν οι αλλαγές Είναι λοιπόν κατανοητό ότι τα παραπάνω χαρακτηριστικά αποτελούν εμπόδιο για ένα παιδί που πάσχει από το σύνδρομο αυτό στη δημιουργία κοινωνικών σχέσεων, επαφών και αλληλεπιδράσεων με παιδιά της ηλικίας του με αποτέλεσμα να απομονώνεται κοινωνικά και απαιτείται παρέμβαση σε αυτό το επίπεδο για να μην προκύψουν και άλλα προβλήματα . Λαμβάνοντας κανείς υπόψη τα ακραία επίπεδα ψυχολογικών πιέσεων στα οποία υποβάλλονται πολλοί από τους γονείς των υπερβολικά ευερέθιστων παιδιών με αυτισμό, είναι εντυπωσιακό το πόσο καλά λειτουργούν. Αν και ορισμένες μητέρες παρουσιάζουν αντιδραστική κατάθλιψη δεν έχουν κατά τα άλλα καμία σχέση με την ψυχοπαθολογία. Πιο αναλυτικά, η παρούσα εργασία θα ολοκληρωθεί μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά στο πρώτο θα δοθεί η έννοια του αυτισμού, στο δεύτερο θα βασιστεί στην διάγνωση όσο πιο έγκυρα είναι εφικτό αλλά και την άμεση παρέμβαση προκειμένου το άτομο να βοηθηθεί όσο νωρίτερα γίνεται για να έχει αποτελέσματα. Στη συνέχεια το τρίτο κεφάλαιο θα δώσει μεγάλη βαρύτητα στο ρόλο της οικογένειας, τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν υπάρχει παιδί με αυτισμό, καθώς και οι προσδοκίες που δημιουργούνται για την θεραπεία. Το τέταρτο κεφάλαιο θα αναπτύξει τρόπους αντιμετώπισης μέσα από την εκπαίδευση στο χώρο του σχολείου και γενικότερη αντιμετώπιση συμπεριφορών και αποκατάσταση ατόμων με αυτισμό. Το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο θα αναφέρει συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης ενός παιδιού οκτώ ετών με δείγματα αυτισμού. Η εργασία θα κλείσει με τα συμπεράσματα.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages77el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΖΑΡΜΑΚΟΥΠΗ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ.docx190.92 kBMicrosoft Word XMLView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons