Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαμπαζιώτη, Σταυρούλαel
dc.contributor.authorΓιαννάκη, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΝτέτσικας, Λάμπροςel
dc.date.accessioned2017-11-22T08:34:27Z-
dc.date.available2017-11-22T08:34:27Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7910-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚινητικό παιχνίδιel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΚινητική αγωγήel
dc.subjectΚινητική μάθησηel
dc.subjectΚινητικές δεξιότητεςel
dc.titleΤο κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία και οι χώροι εφαρμογής τουel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:59:37Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-11-
heal.bibliographicCitationΣαμπαζιώτη, Στ., Γιαννάκη, Δ. & Ντέτσικας, Λ., 2017. Το κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία και οι χώροι εφαρμογής του. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΗ σωματική δραστηριότητα είναι μια καλά τεκμηριωμένη και αναγνωρισμένη συνιστώσα ενός υγιεινού τρόπου ζωής και οι παιδικές εμπειρίες με τη σωματική άσκηση έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δια βίου ζωή συμπεριφορά. Δυστυχώς, τα αυξανόμενα στοιχεία δείχνουν ότι τα παιδιά ηλικίας έως 5 ετών δεν είναι επαρκώς δραστήρια σε τακτική βάση για την ανάπτυξη και διατήρηση της υγείας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη λειτουργία του κινητικού παιχνιδιού στην προσχολική ηλικία σε συνδυασμό με την καταγραφεί των χώρων που δύναται αυτό το κινητικό παιχνίδι να εφαρμοστεί. Αποτελεί μία προσπάθεια προσέγγισης του πολυσύνθετου φαινομένου του παιχνιδιού παρουσιάζοντας τα χαρακτηριστικά του και τη σημασία αυτού για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Επίσης, αναφέρει συνοπτικά τις θεωρίες στις οποίες βασίζεται η έννοια του παιχνιδιού και συνεχίζει παραθέτοντας τα στάδια και τα είδη του παιχνιδιού όμως με χρήση παραδειγμάτων. Ιδιαίτερη μνεία της εργασίας γίνεται στην κινητική αγωγή, την κινητική μάθηση αλλά και τις ιδιαιτερότητες που φέρουν οι χώροι εφαρμογής του κινητικού παιχνιδιού.el
heal.abstractPhysical activity is a well-documented and recognized component of a healthy lifestyle, and childhood experiences with physical exercise have a significant impact on lifelong behavior. Unfortunately, the growing evidence suggests that children up to 5 years of age are not sufficiently active on a regular basis to develop and maintain health. This diploma thesis deals with the operation of motor gaming in preschool age in conjunction with the recording of the spaces that this motor game can play. It is an attempt to approach the complex phenomenon of the game by presenting its features and its importance to preschool children. It also briefly outlines the theories on which the concept of the game is based and continues by listing the stages and types of the game using examples. Particular mention of the work is done in kinetics, kinetic learning as well as the peculiarities of the spaces of application of the kinetic game.el
heal.advisorNameΓείτονας, Δημήτρηςel
heal.committeeMemberNameΓείτονας, Δημήτρηςel
heal.committeeMemberNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΚανέλου, Νικολίτσαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages101el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΝΤΕΤΣΙΚΑΣ ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗ.doc533.5 kBMicrosoft WordView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons