Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδου, Χριστίναel
dc.contributor.authorΣπυροπούλου, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2017-11-15T10:34:47Z-
dc.date.available2017-11-15T10:34:47Z-
dc.date.issued2017-11-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7878-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚινητικό παιχνίδιel
dc.titleΤο κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:39:22Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-11-14-
heal.bibliographicCitationΠαναγιωτίδου, Χρ. & Σπυροπούλου, Κ., 2017.Το κινητικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής αγωγής.el
heal.abstractΤο παιχνίδι είναι μια θεμελιακή δραστηριότητα και ζωτική ανάγκη του παιδιού. Είναι το μέσο με το οποίο το παιδί ερευνά, συλλέγει πληροφορίες και κατανοεί τον κόσμο που το περιβάλλει. Ο Vugotsky (1978) συγκεκριμένα πίστευε ότι το παιχνίδι καθοδηγεί την ανάπτυξη του παιδιού. Ο Piaget (1962) μας λέει ότι η έμφυτη παιδική ενεργητικότητα μόνο με το παιχνίδι μπορεί να εκδηλωθεί γι΄αυτό πρέπει να το ενθαρρύνουμε και να δίνουμε ευκαιρίες να παίζουν. Το παιχνίδι δεν είναι κάτι απλό αλλά είναι μια πολυσύνθετη δραστηριότητα. Το παιχνίδι είναι μια δραστηριότητα εξερευνητική, μια περιπέτεια, μια εμπειρία, είναι η γλώσσα του παιδιού. Ο Claparede (1998) γράφει «το παιχνίδι είναι για το παιδί το αγαθό, το καθήκον, το ιδεώδες της ζωής, είναι η μόνη ατμόσφαιρα μέσα στην οποία εισδύει το ψυχολογικό και μπορεί να ενεργήσει». Το παιδικό παιχνίδι είναι μια εκδήλωση που απαντάται σε όλους τους πολιτισμούς και σε όλες τις εποχές.el
heal.abstractPlaying is a fundamental activity and a vital need of the child. It is the means by which the child searches, gathers information and understands the world around him. Vugotsky (1978) specifically believed that the game guides the child's development. Piaget (1962) tells us that the inherent childhood energy with the game can only be manifested, so we have to encourage it and give it opportunities to play. Playing is not simple, but it is a complex activity. Playing is an exploratory activity, an adventure, an experience, is the language of the child. Claparede (1998) writes, “Playing for the child is the good, the duty, the ideal of life, it is the only atmosphere in which the psychological one penetrates and can act”. Children's play is an event that occurs in all cultures and in all seasons.en
heal.advisorNameΓείτονας, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages98el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.pdf714.2 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons