Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/770
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκρίτζαλη, Αριστέα | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-18T09:49:38Z | - |
dc.date.available | 2014-07-18T09:49:38Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-18 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/770 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σύνδρομο Asperger | el |
dc.subject | Παρεμβατικά προγράμματα | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Αυτισμός | el |
dc.subject | Συναισθηματική αγωγή | el |
dc.subject | Θεραπευτικές παρεμβάσεις | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις | el |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση παρεμβατικών προγραμμάτων με στόχο τη βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης παιδιών με σύνδρομο Asperger | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Άσπεργκερ σύνδρομο | el |
heal.classification | Αυτιστικά παιδιά | el |
heal.classification | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:14:25Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2012 | - |
heal.abstract | Η μελέτη της παρούσας εργασίας αναφέρεται στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και συγκεκριμένα στην Αυτιστική Διαταραχή και το Σύνδρομο Asperger. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η φύση του Αυτισμού, τα χαρακτηριστικά του συνδρόμου, η αιτιοπαθογένεια, οι παράγοντες εμφάνισης της νόσου, τα επιδημιολογικά στοιχεία, τα διαγνωστικά κριτήρια, η πρόγνωση καθώς και η θεραπευτική αντιμετώπιση του αυτιστικού φάσματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του συνδρόμου Asperger, τους παράγοντες εμφάνισης της νόσου, την διάγνωση, την θεραπεία, τα προγνωστικά στοιχεία και τέλος παραθέτουμε εκπαιδευτικές στρατηγικές για εκπαιδευτικούς με στόχο την ενίσχυση και βελτίωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που εμφανίζουν τα παιδια με σύνδρομο Asperger. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας μας γνωστοποιούμε τη σημασία και την θετική επίδραση της συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Αναφέρουμε τρόπους ενίσχυσης της συναισθηματικής αγωγής στο σχολικό πλαίσιο μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων από τους παιδαγωγούς και τους γονείς. Επίσης, αναλύουμε την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών παραθέτοντας ερευνητικά δεδομένα και παρεμβατικά προγράμματα και σχεδιάζουμε εκπαιδευτικά προγράμματα και στρατηγικές ενίσχυσης για τους εκπαιδευτικούς σε παιδιά με σύνδρομο Asperger. | el |
heal.advisorName | Κουτσομπίνα, Βασιλική | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 111 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psa_2012015.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License