Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7257
Title: Διαχείριση ποιότητας στο δημόσιο τομέα – Εφαρμογή των αρχών ολικής ποιότητας – Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών με τη μέθοδο Servqual. Η περίπτωση του δήμου Αρταίων.
Quality management in the public sector - Application of total quality principles – Measurement of citizens’ satisfaction with the servqual method.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Δημόσιες υπηρεσίες, οργανισμοί και επιχειρήσεις -- Ελλάδα -- Άρτα (Νομός)
Goverment business enterprises -- Greece -- Arta (Prefecture)
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Total Quality Management
Keywords: Ικανοποίηση του πολίτη,Citizen satisfaction,Μέθοδος SERVQUAL,SERVQUAL Method
Issue Date: 19-Jul-2017
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7257
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koutsoumpa, A._MAF_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons