Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/595
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσίνος, Δημήτριος | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-10T08:04:02Z | - |
dc.date.available | 2014-07-10T08:04:02Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-10 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/595 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γνωστική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Γνωστικές δυσκολίες | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Νοητική καθυστέρηση | el |
dc.subject | Συμβουλευτική | el |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.title | Η νοητική υστέρηση υπό το πρίσμα της συμβουλευτικής | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Νοητική υστέρηση | el |
heal.classification | Γονείς -- Συμβουλευτική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T00:10:55Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2011 | - |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται το ρόλο της συμβουλευτικής σε οικογένειες παιδιών με Νοητική Υστέρηση. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής αναλύεται η νοητική υστέρηση ως διαταραχή. Αναφέρονται οι διάφοροι ορισμοί που έχουν δοθεί κατά καιρούς, τα αίτια και οι τρόποι πρόληψης , η ταξινόμηση σύμφωνα με το δείκτη νοημοσύνης, οι δοκιμασίες εκτίμησης του Νοητικού Δυναμικού και τα χαρακτηριστικά των ατόμων για κάθε τύπο νοητικής υστέρησης. Στη συνέχεια περιγράφονται τα γνωστικά χαρακτηριστικά των νοητικά καθυστερημένων ατόμων καθώς και η γνωστικές δυσκολίες και τέλος γίνεται λόγος για τα φυσικά και κινητικά χαρακτηριστικά αλλά και την εκπαίδευση των νοητικά καθυστερημένων ατόμων. Στο δεύτερο μέρος γίνεται αναφορά στη Συμβουλευτική ψυχολογία. Αναφέρονται αναλυτικά οι ορισμοί και οι κυριότερες θεωρίες της σύμφωνα με το μοντέλο ομαδοποίησης του Frey (1972). Διαχωρίζονται τα είδη της συμβουλευτικής ως προς τη μεθοδολογία, τη διαδικασία, τα μέσα και τους χώρους στους οποίους χρησιμοποιείται. Τέλος, αναφέρονται οι ρόλοι του συμβουλευτικού ψυχολόγου και τα στάδια της συμβουλευτικής διαδικασίας. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας, αναφέρονται όλες οι προσπάθειες που έχουν γίνει κατά καιρούς για την κατανόηση των αντιδράσεων της μητέρας ενός παιδιού με νοητική στέρηση και αναφέρονται όλα τα γνωστά μέχρι σήμερα μοντέλα ερμηνείας των αντιδράσεων αυτών. Αναφέρονται επίσης οι καινούριες οπτικές και θεωρίες για τις οικογένειες παιδιών με νοητική στέρηση και τέλος προτείνεται συγκεκριμένος τρόπος προσέγγισης σύμφωνα με ένα μοντέλο – θεωρία της συμβουλευτικής, το οποίο πιστεύεται ότι θα βοηθήσει περισσότερο τις οικογένειες παιδιών με νοητική στέρηση. | el |
heal.advisorName | Χριστοδουλίδης, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 132 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lgt_2011154.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
lgt_2011154a.pdf | Παρουσίαση | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License