Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚρανιδιώτη, Μαρίαel
dc.contributor.authorΜεϊμάρογλου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2014-07-10T07:45:54Z-
dc.date.available2014-07-10T07:45:54Z-
dc.date.issued2014-07-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/593-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠιλοτική έρευναel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΔυσκολίες μάθησηςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΦωνολογική επίγνωσηel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.titleΠιλοτική έρευνα που εξετάζει την επίδραση της μουσικής στη μαθησιακή πράξη σε παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες και σε φυσιολογικό σχολικό πληθυσμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.classificationΜουσικοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:44:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει την επίδραση της μουσικής στη μαθησιακή πράξη παιδιών που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες και σε παιδιά που δεν παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες. Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και αφορούν στις μαθησιακές δυσκολίες, στο ρόλο του εκπαιδευτικού απέναντι στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, στις ενισχύσεις των μαθητών αυτών αλλά και στο ρόλο της μουσικοθεραπείας στις μαθησιακές δυσκολίες. Μέσα από τις πληροφορίες αυτές γράφτηκε το θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας το οποίο αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι μαθησιακές δυσκολίες (ορισμός, μορφές τους, αίτια ανάπτυξης, χαρακτηριστικά παιδιών και η ψυχοπαιδαγωγική διαγνωστική αξιολόγηση). Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει το ρόλο του εκπαιδευτικού απέναντι στα παιδιά αυτά και το τρίτο κεφάλαιο εστιάζει στις ενισχύεις των παιδιών αυτών (ενίσχυση των γνωστικών και συναισθηματικών χαρακτηριστικών, φωνολογικής επίγνωσης, ανάγνωσης, γραφής κ.α.). Το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει το ρόλο της μουσικοθεραπείας στην εκπαίδευση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Τα πρωτογενή στοιχεία συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, σε 30 παιδιά που παρουσίαζαν ή όχι μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages83-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2011152.pdfΠτυχιακή εργασία987.71 kBAdobe PDFView/Open
lgt_2011152a.pdfΠαρουσίαση1.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons