Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/578
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ντούτση, Λαμπρινή | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-09T10:29:39Z | - |
dc.date.available | 2014-07-09T10:29:39Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-09 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/578 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής | el |
dc.subject | ΛΑΜΔΑ τεστ | el |
dc.subject | Multimedia Glossa | en |
dc.subject | Ανάγνωση | el |
dc.subject | Γραφή | el |
dc.title | Μαθησιακές δυσκολίες. Διαγνωστικά προφίλ και η εξέλιξη των χαρακτηριστικών στην ανάγνωση και τη γραφή μέσω της εφαρμογής των Τεστ ΛΑΜΔΑ και Multimedia Glossa. Μία ολοκληρωμένη εφαρμογή της λεξιλογικής αναπαράστασης | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T00:10:01Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2010-01 | - |
heal.abstract | Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μία ανομοιογενή ομάδα διαταραχών, οι οποίες εκδηλώνονται με δυσκολίες στην ανάγνωση, τη γραφή, τα μαθηματικά, την πρόσκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης και ομιλίας. Τα αίτια μπορεί να είναι σωματικά, ψυχολογικά ή κοινωνικά. Πολλά γενικά χαρακτηριστικά έχουν καταγραφεί σε αυτά τα παιδιά, τα οποία όμως είναι διαφορετικά για το καθένα. Σημαντικό ρόλο στη μάθησή τους παίζει η ικανότητα φωνολογικής ενημερότητας, το οικογενειακό περιβάλλον και η σωστή κατάρτιση των παιδαγωγών. Για τη διάγνωση απαιτείται διεπιστημονική προσέγγιση και χρήση έγκυρων τεστ, όπως ΑΘΗΝΑ τεστ, ΛΑΜΔΑ τεστ, Multimedia Glossa. Η ανάγνωση (κωδικοποίηση) και η γραφή (αποκωδικοποίηση), δεξιότητες αλληλοεξαρτόμενες μεταξύ τους αρχίζουν από τη γέννηση και αναπτύσσονται σταδιακά. Για τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν προταθεί εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας της ανάγνωσης. Η μέθοδος Montessori, οι τεχνικές Fernald, η μέθοδος των Orton – Gillincham, η άμεση διδασκαλία, η ανάκτηση της ανάγνωσης, το πρόγραμμα αναγνωστική επιτυχία. | el |
heal.advisorName | Δρόσος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 125 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lgt_2010185.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
lgt_2010185a.pdf | Παρουσίαση | 320.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License