Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝτούτση, Λαμπρινήel
dc.date.accessioned2014-07-09T10:29:39Z-
dc.date.available2014-07-09T10:29:39Z-
dc.date.issued2014-07-09-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/578-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔεξιότητες ανάγνωσης και γραφήςel
dc.subjectΛΑΜΔΑ τεστel
dc.subjectMultimedia Glossaen
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΓραφήel
dc.titleΜαθησιακές δυσκολίες. Διαγνωστικά προφίλ και η εξέλιξη των χαρακτηριστικών στην ανάγνωση και τη γραφή μέσω της εφαρμογής των Τεστ ΛΑΜΔΑ και Multimedia Glossa. Μία ολοκληρωμένη εφαρμογή της λεξιλογικής αναπαράστασηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:10:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2010-01-
heal.abstractΟι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μία ανομοιογενή ομάδα διαταραχών, οι οποίες εκδηλώνονται με δυσκολίες στην ανάγνωση, τη γραφή, τα μαθηματικά, την πρόσκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης και ομιλίας. Τα αίτια μπορεί να είναι σωματικά, ψυχολογικά ή κοινωνικά. Πολλά γενικά χαρακτηριστικά έχουν καταγραφεί σε αυτά τα παιδιά, τα οποία όμως είναι διαφορετικά για το καθένα. Σημαντικό ρόλο στη μάθησή τους παίζει η ικανότητα φωνολογικής ενημερότητας, το οικογενειακό περιβάλλον και η σωστή κατάρτιση των παιδαγωγών. Για τη διάγνωση απαιτείται διεπιστημονική προσέγγιση και χρήση έγκυρων τεστ, όπως ΑΘΗΝΑ τεστ, ΛΑΜΔΑ τεστ, Multimedia Glossa. Η ανάγνωση (κωδικοποίηση) και η γραφή (αποκωδικοποίηση), δεξιότητες αλληλοεξαρτόμενες μεταξύ τους αρχίζουν από τη γέννηση και αναπτύσσονται σταδιακά. Για τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν προταθεί εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας της ανάγνωσης. Η μέθοδος Montessori, οι τεχνικές Fernald, η μέθοδος των Orton – Gillincham, η άμεση διδασκαλία, η ανάκτηση της ανάγνωσης, το πρόγραμμα αναγνωστική επιτυχία.el
heal.advisorNameΔρόσος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages125-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2010185.pdfΠτυχιακή εργασία1.21 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2010185a.pdfΠαρουσίαση320.82 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons