Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5401
Title: Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στην προώθηση των Αγροτικών Προϊόντων: Η περίπτωση του ούζου Βαρβαγιάννη.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Αγροτικά Προϊόντα,Προώθηση Αγροτικών Προϊόντων,Ποτοποιία Ούζο Βαρβαγιάννη
Issue Date: 28-Jun-2016
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5401
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΕΙΡΗΝΗ ΣΟΥΛΑΚΕΛΛΗ.pdfΠτυχιακή εργασία1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons