Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣουλακέλλη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2016-06-28T04:55:43Z-
dc.date.available2016-06-28T04:55:43Z-
dc.date.issued2016-06-28-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5401-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑγροτικά Προϊόνταel
dc.subjectΠροώθηση Αγροτικών Προϊόντωνel
dc.subjectΠοτοποιία Ούζο Βαρβαγιάννηel
dc.titleΟ ρόλος του Μάρκετινγκ στην προώθηση των Αγροτικών Προϊόντων: Η περίπτωση του ούζου Βαρβαγιάννη.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:32:27Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-06-05-
heal.bibliographicCitationΣουλακέλλη,Ε. 2016. Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στην προώθηση των Αγροτικών Προϊόντων: Η περίπτωση του ούζου Βαρβαγιάννη. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ .Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή με θέμα «Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στην προώθηση των Αγροτικών Προϊόντων: Η περίπτωση του ούζου Βαρβαγιάννη» αφορά στη μελέτη της συμμετοχής του Μάρκετινγκ στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων, με την παρουσίαση της ελληνικής ποτοποιίας «Ούζο Βαρβαγιάννη» μιας κερδοφόρου και αναπτυσσόμενης εταιρείας εντός και εκτός Ελλάδας. Τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται συνεχώς πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος που διακατέχει το Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς. Δίχως την παρουσία αυτού δεν θα μπορούσαν οι επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να αποκτήσουν ικανοποιημένους πελάτες. Την ίδια στιγμή, τα αγροτικά προϊόντα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του καθημερινού ανθρώπινου διαιτολογίου αποτελώντας τροφή μεγάλης διατροφικής αξίας. Μέσω του Μάρκετινγκ των καταναλωτικών προϊόντων δίνεται η ευκαιρία στην ικανοποίηση των αναγκών και των επιθυμιών του ανθρώπου, καθώς επίκεντρο του είναι ο ίδιος ο άνθρωπος. Τέλος, μέσα από τη μελέτη που έγινε γύρω από την εταιρεία παραγωγής ούζου διαπιστώθηκε πως το Μάρκετινγκ βοηθάει στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων.el
heal.advisorNameΔογορίτη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages123-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΕΙΡΗΝΗ ΣΟΥΛΑΚΕΛΛΗ.pdfΠτυχιακή εργασία1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons