Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργαντάς, Κωνσταντίνος Ε.el
dc.contributor.authorΚουτουλάκης, Εμμανουήλ Γ.el
dc.date.accessioned2016-06-27T07:33:46Z-
dc.date.available2016-06-27T07:33:46Z-
dc.date.issued2016-06-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5390-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠώληση προϊόντωνel
dc.subjectΛιανεμπόριοel
dc.titleΜάρκετινγκ επιχειρήσεων λιανικού εμπορίουel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛιανικό εμπόριο -- Μάρκετινγκel
heal.classificationΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.dateAvailable2024-01-07T18:29:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΓεωργαντάς, Ε.Κ., & Κουτουλάκης, Γ.Ε., 2003. Μάρκετινγκ επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής.el
heal.abstractΗ σημερινή δομή του ελληνικού εμπορίου οφείλεται στην επίδραση ενός συνόλου ιστορικών, κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων. Ειδικότερα, αντανακλά το επίπεδο και τη σύνθεση των οικονομικών δραστηριοτήτων και. των εισοδημάτων, το ύψος και τη σύνθεση της καταναλωτικής δαπάνης, την κοινωνικοεπαγγελματική και την κατά φύλο και ηλικία σύνθεση του πληθυσμού, τη γεωγραφική κατανομή, το μορφωτικό επίπεδο, τις παραδόσεις και τις συνήθειες του λαού κ.ά. Η μελέτη των αλληλεπιδράσεων, που ασκούνται μεταξύ όλων αυτών των παραγόντων και επηρεάζουν τη δομή του εμπορίου, είναι απαραίτητη για τη διερεύνηση των δυνατών προτύπων εξελίξεως του. Το εμπόριο αποτελεί κύρια οικονομική δραστηριότητα, που έχει ως αποστολή να θέσει στη διάθεση των ενδιάμεσων και τελικών καταναλωτών τα αγαθά και τις υπηρεσίες που αυτοί χρειάζονται για την ικανοποίηση των αναγκών τους, υπό τους καλύτερους όρους και υπό τις πιο αρμόζουσες και επιθυμητές συνθήκες χρόνου, τόπου, ποσότητας και άλλων χαρακτηριστικών. Το εμπόριο είναι η ουσιώδης ενδιάμεση λειτουργία μεταξύ των λειτουργιών της παραγωγής και της κατανάλωσης ή χρήσης των αγαθών και υπηρεσιών. Συνδέει τους παραγωγούς, που επιζητούν να διαθέτουν τα αγαθά που παράγουν, με τους καταναλωτές, που επιθυμούν να βρίσκουν και να επιλέγουν τα αγαθά, που έχουν τη μεγαλύτερη γι’ αυτούς χρησιμότητα. Ουσιώδης κρίκος σύνδεσης μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης, το εμπόριο είναι δημιουργός κοινωνικής χρησιμότητας. Με το να διευκολύνει και να αναπτύσσει τις συναλλαγές μεταξύ των μελών της κοινότητας, επιτρέπει στα μέλη να επιλέγουν, στον κατάλληλο χρόνο και τόπο, τους πλέον επιθυμητούς συνδυασμούς αγαθών και υπηρεσιών. Έτσι, το εμπόριο συντελεί στην αύξηση του επιπέδου των ικανοποιήσεων, γεγονός που ισοδυναμεί με αύξηση του πραγματικού εισοδήματος και εξύψωση του βιοτικού επιπέδου. Αποστολή του εμπορίου - ως προς την οποία πρέπει να κρίνεται η αποτελεσματικότητα του – είτε λιανικού είτε χονδρικού, είναι η συμβολή του στην ανάπτυξη των συναλλαγών και στη συνεχή βελτίωση των ικανοποιήσεων των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών. Χάρη στην άμεση και συνεχή επαφή με τους καταναλωτές και χρήστες των αγαθών, το εμπόριο είναι φορέας όλων των στοιχείων και πληροφοριών που είναι αναγκαίες στους παραγωγούς για την έγκαιρη προσαρμογή της παραγωγής των αγαθών και των υπηρεσιών προς τις εξελισσόμενες και μεταβαλλόμενες επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών. Με τις σύγχρονες μεθόδους Μάρκετινγκ και τη συστηματική εφαρμογή τους στο λιανικό εμπόριο, η έγκαιρη πρόβλεψη των αναγκών, η ενημέρωση και ο προσανατολισμός των παραγωγών, η διευκόλυνση και ανάπτυξη των συναλλαγών μεταξύ των ατόμων και επιχειρήσεων, η παροχή στους καταναλωτές και. χρήστες της δυνατότητας να επιλέγουν, στον κατάλληλο χρόνο και τόπο τους πλέον επιθυμητούς συνδυασμούς αγαθών, αποτελούν τις βασικές δραστηριότητες του εμπορίου που συμβάλλουν στην εξύψωση της κοινωνικής ευημερίας.el
heal.advisorNameΣιόζου, Γεωργίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages148-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
xrim_20030142.pdfΠτυχιακή εργασία1.55 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons