Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5318
Title: Η έννοια & η χρήση της διαφήμησης ως εργαλείο δράσης, προγραμματισμού, ελέγχου και επιβολής από ιδιωτικούς φορείς & επιχειρήσεις
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Διαφήμιση
Πωλήσεις
Keywords: Μέσα διαφήμισης,Διαφημιστική εταιρεία,Καταναλωτική συμπεριφορά
Issue Date: 17-Jun-2016
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5318
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons