Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5004
Title: Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων, η περίπτωση της εταιρείας Apivita.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Μάρκετινγκ,Καταναλωτής Βιολογικών Προϊόντων,Βιολογικά προϊόντα
Issue Date: 5-Apr-2016
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5004
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons