Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒόβλα, Ιωάννα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-04-05T10:50:21Z-
dc.date.available2016-04-05T10:50:21Z-
dc.date.issued2016-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/5004-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΚαταναλωτής Βιολογικών Προϊόντωνel
dc.subjectΒιολογικά προϊόνταel
dc.titleΜάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων, η περίπτωση της εταιρείας Apivita.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:40:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-03-28-
heal.bibliographicCitationΒόβλα, Ι 2016,Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων η περίπτωση της Arivita, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία.ΤΕΙ Ηπείρου.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή με θέμα “Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων - Η περίπτωση της Εταιρείας Apivita” αφορά στη μελέτη της συμμετοχής του marketing στην προώθηση των βιολογικών προϊόντων και στην εμβάθυνση αυτής, με την παρουσίαση της ελληνικής εταιρείας Apivita μιας κερδοφόρου και αναπτυσσόμενης εντός και εκτός Ελλάδας εταιρείας. Αρχικώς στην εργασία εξετάζεται η έννοια του όρου marketing και η εξέλιξή του μέχρι σήμερα, στη συνέχεια μελετάται η έννοια των βιολογικών προϊόντων, οι δυνατότητες παραγωγής τους, και στη συνέχεια συνδέονται οι έννοιες μάρκετινγκ και βιολογικά προϊόντα με στόχο να μελετηθεί κατά πόσο και με ποιους τρόπους το marketing μπορεί να συνδράμει στην προώθηση των προϊόντων αυτών, τέλος μελετάται η περίπτωση της εταιρείας Apivita στην οποία έκανα την πρακτική μου άσκηση και οι μέθοδοι μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί προκειμένου να προωθήσει τα προϊόντα της. Τέλος παρατίθενται προτάσεις τόσο για το θέμα της αποτελεσματικότητας του marketing στην προώθηση των βιολογικών προϊόντων γενικώς και ειδικώς στην περίπτωση Apivita.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons