Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚέφαλου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-02-17T13:15:57Z-
dc.date.available2016-02-17T13:15:57Z-
dc.date.issued2016-02-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4857-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectInternetel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΠολυμέσαel
dc.titleΗ συμβολή του internet και των πολυμέσων στο marketing των επιχειρήσεωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕπιχειρήσεις - Μάρκετινγκel
heal.classificationΕπιχειρήσεις - Διαδίκτυοel
heal.dateAvailable2024-01-11T02:49:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2010-
heal.bibliographicCitationΚέφαλου, Ι., 2010, Η συμβολή του internet και των πολυμέσων στο marketing των επιχειρήσεων, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.advisorNameΣαλαμούρας, Λάμπροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικονωνιώνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages64-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
865.pdfπτυχιακή εργασία827.51 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons