Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/482
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σίσκα, Γλυκερία | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-02T12:42:37Z | - |
dc.date.available | 2014-07-02T12:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-02 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/482 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αναπτυξιακές διαταραχές | el |
dc.subject | Προφίλ παιδιών | el |
dc.subject | Νευροαναπτυξιακές διαταραχές | el |
dc.subject | Νοητική υστέρηση | el |
dc.subject | Σύνδρομο Down | el |
dc.subject | Εγκεφαλική παράλυση | el |
dc.subject | Ειδική γλωσσική διαταραχή | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Κοινωνική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Διαδικασία μάθησης | el |
dc.subject | Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση | el |
dc.subject | Συμπεριφοριστική ψυχοθεραπεία | el |
dc.title | Profile παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παιδιά -- Ανάπτυξη | el |
heal.classification | Παιδική ψυχοπαθολογία | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T00:07:37Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2014 | - |
heal.abstract | Σε αυτή τη βιβλιογραφική έρευνα, στόχος είναι μέσα από την παρουσίαση των κεφαλαίων να προβάλλω το προφίλ των παιδιών που παρουσιάζουν αναπτυξιακές διαταραχές. Με σκοπό την απόκτηση μιας ξεκάθαρης εικόνας για τα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, η πτυχιακή εργασία διαιρείται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι αναπτυξιακές διαταραχές, οι οποίες περιλαμβάνουν ιστορική αναδρομή, ορισμούς, επιδημιολογικά στοιχεία, αίτια, είδη και χαρακτηριστικά καθώς και τρόπους παρέμβασης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε κλινικά profile παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται παρουσίαση των περιπτώσεων μελέτης και κωδικοποίηση των κλινικών τους profile. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας περιγράφεται η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την επεξεργασία των δεδομένων που συλλέξαμε, γίνεται η επεξεργασία των δεδομένων αυτών και παραθέτονται τα αποτελέσματα στα οποία καταλήξαμε. Ελπίζω η συγκεκριμένη εργασία να είναι ενημερωτική και κατατοπιστική ως προς το profile των παιδιών που παρουσιάζουν αναπτυξιακές διαταραχές. | el |
heal.abstract | In this literature search, the goal is through the presentation of chapters to view the profile of children with developmental disorders. With a view to obtaining a clear picture of what has been said above, the thesis is divided into three chapters. In the first chapter are presented the developmental disorders, which include historical background, definitions, epidemiological evidence, causes, types and characteristics and ways of intervention. In the second chapter refers to clinical profile of children with developmental disorders. More specifically, the study is presentation of cases and their clinical profile encoding. In the third and final chapter of this thesis, describes the method used to process the data collected, process the data and report the results to which we came. I hope that this work be informative as to the profile of children who have developmental disabilities. | en |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 184 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lgt_2014006.pdf | Πτυχιακή εργασία | 994.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
lgt_2014006a.pdf | Παρουσίαση | 216.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License