Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4700
Title: Ηλεκτρονικές αγορές μέσω διαδικτύου σε επίπεδο B2B KAI B2C και οι τρόποι προώθησης μέσω του Online marketing
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Keywords: Μάρκετινγκ,Εμπορικό δίκαιο
Issue Date: 8-Oct-2015
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/4700
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΡΟΛΙΝΑ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ.pdfΚύριο άρθρο1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons