Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΟντοπούλου, Μαρία Ελεωνόραel
dc.contributor.authorΚαρανίκα, Νίκηel
dc.date.accessioned2014-07-02T09:26:34Z-
dc.date.available2014-07-02T09:26:34Z-
dc.date.issued2014-07-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/458-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTest of Word Findingen
dc.subjectTWF-2en
dc.subjectΤεστ εύρεσης λέξεωνel
dc.subjectΙκανότητα εύρεσης λέξεωνel
dc.subjectΠιλοτική εφαρμογήel
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleTest of Word Finding 2 (TWF-2). Πιλοτική μεταφορά του τεστ και εφαρμογή του στην ηλικιακή ομάδα 11-11 ετών και 11 μηνώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδιά -- Γλώσσαel
heal.classificationΕκπαιδευτικά τεστ και μετρήσειςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:55:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2010-
heal.abstractΣκοπός: Η παρούσα έρευνα αποτελεί την πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση του Τεστ Εύρεσης Λέξεων (ΤΕΛ), σε ελληνικό πληθυσμό. Το πρωτότυπο Test of Word Finding (TWF) δημιουργήθηκε από την Diane J. German, και αποτέλεσε εργαλείο αξιολόγησης της ικανότητας εύρεσης λέξεων για παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Μεθοδολογία: Η έρευνα αναπτύχθηκε σε τέσσερα στάδια. Στο πρώτο στάδιο έγινε η μετάφραση των δύο τεστ στην ελληνική γλώσσα. Μετά ακολούθησε πιλοτική εφαρμογή για να ελεγχθούν οι προσαρμογές του στην ελληνική γλώσσα. Το τρίτο στάδιο περιέλαβε τη χορήγηση του τεστ, τα στοιχεία κωδικοποίησης και την εισαγωγή δεδομένων. Στο τέταρτο στάδιο πραγματοποιήθηκε η ανάλυση των στοιχείων και η ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Το δείγμα στο οποίο χορηγήθηκε το τεστ αποτέλεσαν 180 παιδιά (100 αγόρια και 80 κορίτσια) από την περιοχή του Βόλου, ηλικίας από 11 ετών έως 11 ετών και 11 μηνών. Τα επίπεδα γραμματικών γνώσεων των γονέων τους κυμαίνονταν από δημοτικό έως πανεπιστήμιο. Αποτελέσματα: Η στατιστική ανάλυση των στοιχείων έδειξε πως υπάρχει μια καλή γενική συνοχή των στοιχείων, σε σχέση με τα αποτελέσματα που αναφέρθηκαν σε άλλες χώρες. Καμία στατιστικά σημαντική διαφορά δε διαπιστώθηκε μεταξύ των αποτελεσμάτων του ελληνικού πληθυσμού και των αποτελεσμάτων που αναφέρονται σε άλλους πληθυσμούς. Συμπεράσματα – συζήτηση: Το τεστ φαίνεται πως είναι εφαρμόσιμο στην ελληνική πραγματικότητα και παρουσιάζει ικανοποιητικό κριτήριο και αξιοπιστία αφού η χορήγηση έδειξε ξεκάθαρο πλαίσιο αποκρίσεων. Είναι όμως απαραίτητο να γίνουν κάποιες αλλαγές (κάποια ερεθίσματα πρέπει να αλλάξουν ή να εξαιρεθούν). Διερευνήθηκε επίσης η χρησιμότητα τού τεστ για τον ελληνικό πληθυσμό. Συζητήθηκε επίσης το κλινικό και το ερευνητικό του πλαίσιο.el
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages95-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2010016.pdfΠτυχιακή εργασία1.25 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2010016a.pdfΠαρουσίαση494.76 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons