Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/3102
Title: Η αποτίμηση των αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ των Ολυμπιακών Αγώνων 1996 και 2000 και η αξιολόγηση τους προς όφελος του «Αθήνα 2004»
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Issue Date: 16-Sep-2014
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/3102
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons