Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣακκάς, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2021-10-14T08:20:59Z-
dc.date.available2021-10-14T08:20:59Z-
dc.date.issued2021-10-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13083-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπαυξημένη Πραγματικότηταel
dc.subjectΜικτή Πραγματικότηταel
dc.subjectΑνάπτυξη Εφαρμογώνel
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογών με μεθόδους εικονικής, επαυξημένης και μικτής πραγματικότητας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕικονική Πραγματικότηταel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T22:59:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΣακκάς, Κ., 2021. Ανάπτυξη εφαρμογών με μεθόδους εικονικής, επαυξημένης και μικτής πραγματικότητας. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΗ Εργασία αυτή προσεγγίζει και αναλύει τις τεχνολογίες της Εικονικής, Επαυξημένης και Μικτής Πραγματικότητας. Αρχικά αναλύεται η τεχνολογία της Εικονικής Πραγματικότητας για την οποία παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή, ο ορισμός και στόχος, συσκευές και πλατφόρμες ανάπτυξης εφαρμογών ενώ αναφέρονται και δημοφιλής εφαρμογές σε διάφορους τομείς των επιστημών ως προς την τεχνολογία αυτή. Στην συνέχεια περιγράφεται η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητα για την οποία παρουσιάζεται η εξέλιξη της, η ακριβής ορολογία της, κορυφαίες πλατφόρμες ανάπτυξης εφαρμογών καθώς και καινοτόμες εφαρμογές σε διάφορους τομείς της τεχνολογίας και των επιστημών. Ακόμη αναφέρεται η τεχνολογία της Μικτής Πραγματικότητας στην οποία και περιγράφεται η εξέλιξη και η σύγκριση του ορισμού της ως προς τις άλλες δύο επιστήμες, δημοφιλείς εφαρμογές και πλατφόρμες ανάπτυξης. Τέλος παρουσιάζεται το περιβάλλον Unity με την γλώσσα C# καθώς και εφαρμογές Εικονικής, Επαυξημένης και Μικτής Πραγματικότητας μαζί με τα αντίστοιχα πακέτα που αναπτύχθηκαν για την εργασία αυτή.el
heal.abstractThis paper approaches and analyzes the technologies of Virtual, Augmented and Mixed Reality. The evolution of these technologies that have made their appearance from a long time ago is first reported, then clarified for each one of these technologies is the exact definition and purpose, as even today the terms of these technologies are often confused. Further are analyzed applications and methods that are used in several fields of technology and more and more brunches of science. Another aspect that is examined below is the ways of developing applications that are based in these technologies, such as platforms, development packages and devices that help in the development of these applications. At the same time, we get to know Unity the application development environment as well as the C# programming language. Finally, reference is made to the applications made for this paper, with step-by-step analysis of package operation and installation as well as useful tips for developing corresponding applications.el
heal.advisorNameΓλαβάς, Ευρυπίδηςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages84-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΚΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.pdfΠτυχιακή Εργασία4.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons