Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασιλείου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΓιασεμίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-09-13T09:28:27Z-
dc.date.available2021-09-13T09:28:27Z-
dc.date.issued2021-09-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/13047-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.titleΜαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και κοινωνικο-οικογενειακό περιβάλλονel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T11:14:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒασιλείου, Δ., Γιασεμίδου, Μ., 2021. Μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και κοινωνικό-οικογενειακό περιβάλλον. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας εστιάζει στις Μαθησιακές Δυσκολίες δίνοντας έμφαση στους τομείς που παρουσιάζεται η δυσλεξία. Κύριος σκοπός είναι να προσδιορισθούν αρχικά οι μαθησιακές δυσκολίες και έπειτα, να γίνει αναλυτική περιγραφή της έννοιας «Δυσλεξία» με όλο το πλαίσιο που την περιβάλλει. Οι μαθησιακές δυσκολίες, καθώς αποτελούν την ευρύτερη κατηγορία της Δυσλεξίας περιγράφονται αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην δυσλεξία και τους ορισμούς της καθώς και τους τομείς που εμφανίζεται αλλά και τα χαρακτηριστικά παιδιών που παρουσιάζουν δυσλεξία. Επιπλέον, στα ακόλουθα κεφάλαια αναφέρονται πληροφορίες για τις διαταραχές της ανάγνωσης και της γραπτής έκφρασης όπως επίσης αναφέρετε η διαταραχή στα μαθηματικά. Και τέλος, στο έκτο κεφάλαιο αναλύεται ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίζει το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον στην σχολική επίδοση του παιδιού καθώς επίσης τα συναισθηματικά στάδια αποδοχής του προβλήματος από τους γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.advisorNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages66-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YASEMIDOU_VASILIOU_LOGO_2021.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons