Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12963
Title: Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επιλογή ξενοδοχείου από εν δυνάμει ταξιδιώτες/τουρίστες
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης,Social Media
Issue Date: 1-Jul-2021
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12963
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΔΗΜΟΥΛΑΣ .pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons