Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργόπουλος, Αντώνιοςel
dc.contributor.authorΔημουλάς, Δημήτριος-Ραφαήλel
dc.date.accessioned2021-07-01T07:42:32Z-
dc.date.available2021-07-01T07:42:32Z-
dc.date.issued2021-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12963-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜέσα κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.subjectSocial Mediaen
dc.titleΟ ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επιλογή ξενοδοχείου από εν δυνάμει ταξιδιώτες/τουρίστεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1738el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T19:41:50Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-29-
heal.bibliographicCitationΓεωργόπουλος,Α. , Δημουλάς,Δ. ,2021. Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επιλογή ξενοδοχείου από εν δυνάμει ταξιδιώτες/τουρίστες. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣήμερα, οι σύγχρονες τεχνολογίες τηλεπικοινωνιών και πληροφοριών εφαρμόζονται όλο και πιο ενεργά σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής των ανθρώπων. Το γεγονός αυτό, έχει αλλάξει σημαντικά τους τρόπους παραγωγής και διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών. Η τουριστική βιομηχανία δεν αποτελεί εξαίρεση. Αντιθέτως, τις τελευταίες δεκαετίες η επιρροή των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου ειδικότερα, είναι ουσιαστική και εμφανέστατη στον συγκεκριμένο κλάδο. Το Διαδίκτυο και οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης, εξελίσσονται σε βασική πηγή πληροφοριών για διάφορες αποφάσεις στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η ποικιλία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να αναρτήσουν περιεχόμενο, να σχολιάσουν και να βαθμολογήσουν προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις, έχει αλλάξει την τουριστική βιομηχανία και τις μεθόδους μάρκετινγκ που εφαρμόζονται σε αυτήν. Οι τουρίστες και ιδιαίτερα η νέα γενιά, που είναι πιο εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες, βασίζονται ολοένα και περισσότερο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για την συγκέντρωση πληροφοριών σχετικά με τουριστικούς προορισμούς και καταλύματα. Είναι δεδομένο πλέον ότι οι αποφάσεις αγοράς, ή στην περίπτωση των ξενοδοχείων των κρατήσεων, πραγματοποιείται πλέον με βάση τις πληροφορίες και την στάση που αποκτούν οι χρήστες μέσα από αυτήν τους την έρευνα. Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στον προσδιορισμό του βαθμού που οι πλατφόρμες αυτές επηρεάζουν τους χρήστες, στις τουριστικές τους αποφάσεις και συγκεκριμένα στις κρατήσεις ξενοδοχείου. Για το σκοπό αυτό πέρα από την βιβλιογραφική έρευνα θα πραγματοποιηθεί και μία ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου που θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων γύρω από το θέμα αυτό.el
heal.advisorNameΖωγράφος, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages107-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΔΗΜΟΥΛΑΣ .pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons