Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙωάννου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2021-03-29T11:45:05Z-
dc.date.available2021-03-29T11:45:05Z-
dc.date.issued2021-03-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12387-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΗλεκτρονικό μάθημαel
dc.titleΣχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού μαθήματος με έμφαση στα δίκτυα δεδομένων: μελέτη περίπτωσης του συστήματος moodle για την υποστήριξη του.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΤηλεκπαίδευσηel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T13:04:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-03-17-
heal.bibliographicCitationΙωάννου, Α., 2021. Σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού μαθήματος με έμφαση στα δίκτυα δεδομένων: μελέτη περίπτωσης του συστήματος moodle για την υποστήριξη του. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα γίνει μελέτη της Τηλεκπαίδευσης. Με τον όρο Τηλεκπαίδευση αναφερόμαστε σε εξ΄αποστάσεως ή πιο ορθά σε ηλεκτρονική μάθηση. Έπειτα θα αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της.el
heal.advisorNameΜαργαρίτη, Σπυριδούλαel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Ελευθέριοςel
heal.committeeMemberNameΛιαροκάπης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages88-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΙΩΑΝΝΟΥ 5-3-20 (1).pdfΠτυχιακή Εργασία5.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons